Najbardziej znane slogany z polskich reklam

Kilka dni temu opowiadałam o najbardziej znanych reklamach na świecie, wspominając również o naszych, polskich, które również zapisały się w pamięci odbiorców. Dziś chcę wymienić kilka kolejnych, tak popularnych, że weszły do codziennego języka, a ich użytkownicy nierzadko nie zdają sobie sprawy, skąd się wzięły i jakie było ich pierwotne źródło.

Poza słynnymi świstakiem i hasłem „Ociec, prać?” w moim osobistym odczuciu do klasyki reklamowych sloganów weszły także:

  • Pij mleko – będziesz wielki (kampania społeczna)
  • Jeśli nie ma różnicy, to po co przepłacać? (proszek Dosia)
  • Prawie robi wielką różnicę (piwo Żywiec)
  • Bo zupa była za słona (kampania społeczna)
  • Prędzej ci serce pęknie (prezerwatyw Polgum)
  • Lotem bliżej (przewoźnik LOT)
  • Życie ze smakiem (przyprawy Kamis)
  • Nie dla idiotów (Media Markt)
  • Zabija komary. Na śmierć (środki Raid)

Dodaj komentarz