Przygotowanie grafiki na balon reklamowy

balonyBalony kojarzą się z dzieciństwem i czymś przyjemnym, dlatego sprawdzają się jako nośnik reklamy na jubileuszach, eventach, targach czy stoiskach. Zwracają na siebie uwagę nie tylko najmłodszych, a ich główną zaletą jest fakt, że można rozdawać – jest to drobiazg, a wiele osób ucieszy. Różnokolorowe balony z barwnymi nadrukami to dobry sposób, aby się wyróżnić i pokazać od nieco mniej poważnej strony, co pozytywnie wpłynie na odbiór firmy.

Ze względu na swoją specyfikę balony reklamowe wymagają odpowiednio przygotowanego nadruku, który zmieni swój kształt, gdy balon zostanie nadmuchany. Pole nadruku to zwykle okrąg o średnicy np. 12-14 cm. Grafika do nadruku powinna zostać przekształcona na krzywe wektorowe lub od początku stworzona jako grafika wektorowa; odpowiednimi programami do takiej pracy będą np. Adobe Illustrator lub CorelDRAW. Firmy, które zajmują się produkcją balonów reklamowych zwykle oferują możliwość przekształcenia takiej grafiki lub przygotowania jej od podstaw, jeśli zleceniodawca sam nie może się tym zająć.

balony

Dodaj komentarz