Zalety reklamy na folii perforowanej

Nie od dziś wiadomo, że jednym z lepszych metod reklamy jest reklama mobilna – umieszczona na pojeździe, którym przemieszczamy się na co dzień. Widzimy to na ulicach – takie reklamy znaleźć można na karoseriach samochodów osobowych, jak i na autobusach. Oprócz karoserii można przecież do reklamy wykorzystać także szyby i nie stracić przy tym widoczności. W jaki sposób?

Jak działa folia perforowana

druk na folii perforowanej Wystarczy zdecydować się na druk na folii perforowanej – Poznań i inne miasta województwa wielkopolskiego wiodą prym w tej technice druku. Nic dziwnego, znajduje się tu najwięcej w całym kraju agencji reklamowych specjalizujących się w reklamie na samochodach. Taka folia perforowana posiada specjalne dziurki, dzięki którym z jednej strony folia pozwala nam obserwować to, co dzieje się na zewnątrz, zaś od strony zewnętrznej przechodnie widzą grafikę, nie zaś osoby znajdujące się w pojeździe. To naprawdę interesująca opcja – w żaden sposób nie ogranicza ona bowiem osób podróżujących autem czy autobusem. To właśnie te zalety sprawiły, że bardzo szybko dostrzeżono możliwość stosowania tego typu folii nie tylko na szybach w środkach komunikacji, ale także na witrynach sklepowych.

druk na folii perforowanej Jeśli więc jesteśmy właścicielami sklepu i chcemy zareklamować się w prosty, ale skuteczny sposób – wystarczy, gdy na witrynie umieścimy reklamę na folii perforowanej. W ten sposób do pomieszczenia nadal będzie dochodziło światło i będziemy widzieć, co dzieje się na ulicy. Zaś potencjalni klienci, aby zobaczyć, co oferujemy, będą musieli wejść do środka – i zrobią to z pewnością, jeśli odpowiednio zachęcimy ich grafiką naniesioną na folię reklamową. Jeżeli obawiamy się, że za tego typu reklamę zapłacimy krocie – nasze zmartwienia są zupełnie nierealne. Koszt ustala się oczywiście dla konkretnego metrażu, jednak w agencjach cena rozpoczyna się nawet od 30 zł za m2, podczas gdy w przypadku samoprzylepnej folii wylewanej na samochód jest to dopiero 40 zł za m2. Jak widać więc, folia perforowana, mimo wielu zalet, nie jest drogim rozwiązaniem, dlatego warto zastanowić się nad jego wprowadzeniem w życie. Z pewnością nie będziemy żałować.

Oczywiście możemy postawić też na klasyczną folię monomeryczną, którą umieścimy na witrynie sklepów czy szybie, ale taka folia, mimo pokrycia substancjami zabezpieczającymi przed szkodliwym działaniem uv, jest przeznaczona jedynie do krótkookresowej ekspozycji, później może szybko stracić swój atrakcyjny wygląd. Tymczasem folia perforowana wygląda dobrze nawet mimo długiego czasu eksploatacji.